Wednesday, March 23, 2011

utk awak N.A.D

kawan ,knpe awak mcm ni skrg ?knpe awak berubah kawan ?kami sayangkan awak .kami suke kan lawak jenaka kelakar awak tau kawan .sampai hati awak buat kami mcm ni kawan ?kalau awak ade masalah yg membebankan awak ,tak perlulah ubah sikap awak tu .awak cari jelah kami yg awak cop as a jobless ni .walaupun kami tidak bkerjaya SEHEBAT AWAK tp kami takde lah sampai nak abaikan awak or tak nak dengar masalah awak .kami ade TELINGA utk mdengar luahan rasa awak .kami ade MATA utk mnatap wajah awak ketika awak bcerita .kami ade MULUT utk mmberi sepatah dua kata sbg nasihat utk awak .kami ada HATI & PERASAAN utk mbayangkan btpe tertekan nye awak .kami ade TANGAN utk memeluk awak & utk memujuk awak .kami ade KAKI utk bjalan2 smbil mdengar crite awak .kami ade HIDUNG utk menahan hingus ktike mdengar crite sedih awak mungkin && awak jgn lupe pulak kami ade PERUT utk mnahan rse lapar spnjang pnceritaan awak kawan !hehehe ;) saya byk myusahkan awak ke kawan ?mungkin saya pernah balas jasa baik awak .tp mungkin ape yg saya bg kat awak tu ,tak mcukupi bg awak atau tidak memadai dgn pertolongan yg awak telah berikan pada saya kannn ? :'( awakk ,saya saje nak bgtau kat awak ,saya anggap awak mcm adik beradik saya .saya suke sgt kawan dgn awak .sbb awak kelakar ^_^ knpe skrg awak berubah awak ?atau saya ni tak cukup baik bg awakkkk ?takpe lah awak ,saya akan sentiasa sabar & tabah dgn sikap awak .insyaAllah :D kite akan jadi kawan selama lamanya yee kawan .utk seseorang yg bnme N.A.D *bukan saya lahhhh !kan ade dotdotdot tu .sje bgtau .HAHAHA*

dr.kawan.awak ,nad

No comments:

Post a Comment