Tuesday, March 22, 2011

loveyou ,shopping

Ahad .20 Mac 2011 .dapat baju baru !HAHAHA .nak ckp I kecoh ?cakap lahh .I just nak kongsi cite jelah youuu ;)
shopping Ahad ,update blog ,Selasa petang ?haaa ,hebat lah tu kan ?nak tau hebat sbb ape ?sbb sye ingat lagi peristiwe bbrape hari lepasss .heeeee ^_^
I LOVE SHOPPING !*takremajalahkalautakLOVEshoppingkan ?*eerrkkk ,tp kalau takde duit ,mmg takde lah love love nak shopping dohhh .HAHAHA .>smbil pintal pintal rambut ,aku cari idea utk entri kali ni .sbb aku cm blur & takde idea< OUHH yeee ,aku shopping ngn En.Isyam .die blnje .barang die lebih dr aku .ini tidak adil !tp okey lah dr takde dpt ape2 kannn ? ;) 3helai baju aku dapat .tshirt putih ,kuning & bju lengan panjang wrne hitam !knpe aku mcm excited ni ?sbb tu lah bju wrne hitam yg aku ade .mcm ngekk kannn ?HAHAHA .sbb aku tak bpe nk gemar ngn bju hitam ,tp ttbe aritu belek belek bju hitam tu ,aku pk ,hurrmmm ,cantek gak bju hitam ni .tros aku jdi promoter ,aku cari sndri size aku .sbb nye ,promoter die ramai sggggttttt !tp dtg kat aku ,tnye nak ape ?aku bru nak ckp ,die dah susun baju lainnnn .heyyy ,bikin gua panas je derrr .sbb tu lah aku cari sndri .biarlah promoter tu mkn gaji bute pun yg penting aku tak sakit hati kalau aku tgh pilih ,die dah susun baju2 tu balek -,- ehem ehem ,Isyam dapat 6 helai pakaian .4 helai tshirt ,sehelai kemeja & sehelai seluar pendek .salah 1 helai tshirt die tu ,sme ngn tshirt putih aku !AAWWW ,sweet sgt kannn ?hape tak sweet nye kalau tshirt aku tu sbnarnye utk lelaki ?HAHAHA .tshirt tu lawa gak lahh ,wrne putih ,tulisan purple .WOWW ,ferevet wrne kami bgabung ,meletup ! ;O  
utk menamatkan entri kali ini ,sye anak Encik Bahari & Puan A'anun mgucapkan sa ,puluh ,ratus ,ribu ,puluh ribu ,ratus ribu blablabla ,terima kasih krne anda sudi mmbce entri sye kali ini .hadiah boleh amek di counter strike kat cc yg bdekati dgn rumah msing2 yeee .t'takluk pada terma & syarat .sementara stok mmg takde ! ;)


                                                     penulisan dr nad 

2 comments: