Tuesday, February 1, 2011

DINNER .

selamat malam !btemu lg kite hari ini ,Selasa 1 Februari 2011 .kali ni ,aku nak try wt sndri blog + ce cite cecite aku .boleh kan ? ;) hope korg tak bosan ehhhh ?
aku n family aku baru balek dr dinner d HASSAN TOMYAM ,KG.BARU . *kin blnje .thanx kin !btambah comel lah perut adik kau ni haaaaaaa ;P -MENU ktorg ,nasi + tomyam poktek + telur dadar + ikan siakap 3rase&sweet sour ,ehhh jap ,aku dah lupe menu lain .lupe plak mintak kertas org tu amek oder ktorg td .HAHA .yg penting ,air aku ,FRESH ORANGE yg potong kaki (manis lah !) .makan makan makan ,ttbe aku rse bdesing   ,maksudnye aku dah kepedasan gilah !serius aku rse cm nk menangis teresak2 tahan pedas tu .perut dah kembung air dah aku dok nak ilangkan rse pedas tu .heeeee~~ TETAPI ,dlm pedas2 tu ,habes jugak lah sepinggan nasi aku kannnn .nak wt cmne ,ramai org jeles badan aku chubby ,so aku tak nak dorg iri hati lg ngn aku ,aku mkn lah sepinggan .ikot kan aku ,3pinggan lepas masuk perut .* ye ke ?tak cye ?kalau berani ,nk tgk aku makan 3pinggan ,MEH LAH BLNJE AKU ! ;D okey ,tu je kot cite aku utk entri ke2 dlm blog aku ni .blog masih mentah ,cite pun ntah pape lah kan ;P btw ,seronok kua ngn family aku td Abah ,mak ,muzill ,kin ,aleeya ,kak amal & isyam .eman xde sbb die d shah alam ,kerja ;)

SEKIAN ,lovenad.

No comments:

Post a Comment