Tuesday, February 1, 2011

AKHIRNYA ,SEMPURNA ;)

tumpang lalu .sye nak bukak cite ni .heeee ~~ ;) Nama sye Nadiah Bahari .panggil jelah Nad .well ,semua org ade nme singkatan kan ?jap2 ,nak gelak guling dr hall smpai ke dapur rumah .sbb sye sgt bute IT ,sgt bising mulut ni mse nk create this blog !smpai kan mak boleh ckp "kau ni bukan nak belajar 1-1 .dah belajar nnt baru lah tahu" yes ,akhirnye cube buat sndri ,*pdhal dah 70% adik aku ,Nur Aleeya yg siap kan .HAHAHA .
mse blog ni dah nak siap ,aku sempat chatting ngn member aku ,Nur Atiqah Jamaluddin .IEQA ,kau jgn printscreen lak ape yg aku IM ngn kau .kang org bukan kate aku bute IT je ,malahan bute huruf agaknye .HAHA .btw ,thanx 4 ur info & ckit ketawa kau tu ,aku terima dgn hati TERBUKA ;)
bak kate david teo ,buah cemplak diluar pagar ,amek galah tolong jolok kn ,sye budak bru ade blog ,mne sye tak tau ,sye tanye ,tolong lah ajar yeee ;)

1 comment:

  1. sudah pasti saya akan ajar anda..
    la sebenar nyer aku merangkak-rangkak belajar wat nie..hahhaha boleh katekan kita serupa la nad..huhuhu aku jenis usha kakak aku wat pastu baru aku wat..hahah bajet tak nak tanya la..heheheh

    ReplyDelete