Thursday, August 25, 2011

GEMBIRA NYA HATI INI

Salam Ramadhan :) 
hari ni dah puase yg ke 25 kan ?lg 5 hari je peluang kite utk bpuase di bulan yg baik utk tahun ni . MOOD ? dah tahu dah mesti mood Raya lebih dr mood Merdeka kan ?HAHAHA . itu biase ,tahun bile2 pun ,mood raya mmg lebih .ouh ,kali ni bukan nak cite hal mood raya ,mood merdeka or whatsoever .kali ni entry tentang GEMBIRA NYA HATI INI ~~ *tone Jepp Sepah time jd Ustazah Arbaiyah* ^__^  
okay ,time kat office td ,lepas je siap filling diaries ,aku balik ke tmpat aku .actually ,tak tahu nak buat ape ,okay ,cek email cek email !so nmpk busy ckit .HAHAHA .ade 2 email dr Encik Fairuz & ! email dr Kak Yati dr P&C ,SUBJECT : CONTRACT RENEWAL .seriuosly ,time tu baru tgk subject aku dah rse nak sengih sorg2 .muke dah rse kembang ckit tp cover Nad ,cover !HAHAHA .*double click* "Dear Nadiah ,kindly see me for Contract Renewal" dlm hati : contract renewal ?yeye jeee !pastu aku tgk waktu Kak Yati hntar email ,11am .aku tgk jam aku ,11:12am .baru lagi .jumpe je lahhh .aku pun minimize email ,aku turun tingkat 33 .jumpe K.Yati .die sruh tggu dlm Meeting Room .K.Yati sampai ,die bgtau yg dorg akan smbung contract .K.Yati ckp ,tp mulai 1 SEPTEMBER ni ,awak bukan lagi contract staff .awak dah permenant .tp ,kite belum ade kate putus utk kenaikan gaji awak .dlm mse 6bulan ni,kalau performance aku bagus ,dorang akan bincang lah utk kenaikan gaji .tu semua tpulang pd Line Manager .aku okay kan aje pdhal xtau aku kecewa gaji belum naik .HAHAHA .tp cukuplah gaji yg dorg offer .cukup aku nak makan makan & makan .NGEEEE ~~ aku pun tgk surat tu .paling best ,tarikh 1 SEPTEMBER .WOWWW !hadiah birthday aku :') tak pernah dpt hadiah yg BESAR MAKNA & TANGGUNGJAWAB cmni .Syukur Alhamdulillah ,ini lah REZEKI RAMADHAN .
Okaysss ,tu je nak kongsi kan dgn korang semua .percayalah ,rezeki Allah ade dimana-mana .kite sbg hambaNYA ,byk2 kan bersabar .bdoa lah tanpa henti .sesungguhnya Dia sentiasa mdengar doa kite semua :')  I'm touching .HEEEEE :)

♥ lot of love ,nad 

No comments:

Post a Comment