Friday, February 11, 2011

photoshoot ,Anis & Dini

thanx to Anis ,sbb bwk aku g b'photoshoot ;)
yesss ,today dr jam 9pg smpai lah ke 7mlm ,aku hang out gile2 ngn Anis && Dini .nak tau cte ?jom jom !
kul9 ,anis amek dini ,then amek aku plak .aku ngn saratnya bawak TRIPOD !msuk2 kete ,anis tgur ,kau bwak kotak nad ?HAHAHA .maaf lah anis ,aku men hamek jeee .malas nak tinggal kan kotak bgai .HAHAHA .then ,ktorg gerak lahhhhh .stop di Public Bank ,Tmn Melawati ,nk draw duit .KAYA ?tak sgtttt .mampu tu ade lah .heee~~ ;)) pastu ,ktorg terus kan pjalanan ,anis bwk kete mmg sgt lajuuuuu !takut ?spe takut ?ishhh ,aku tak de lah nak seriau2 anis bwk lju tu kan .tp mulut ni ade lah tegur anis bwk laju .HAHAHA .
pastupastu smpai PUTRAJAYA .jakun ?sikit lahhhh ;) lepak mamak dulu ,isi perut .then g 1tmpt ni ,lawa !ade pantai buatan Putrajaya tuuuuu .ngeeeee~~ senapsenapsenapsenapsenap ,haaaa ,dah letih senapsenap ,brpe jam ntah ,pastu ktorg jalan2 tgk Putrajaya *yeee ,dah ckp kan jakunnnn ;> pastu ade karnival ,dini dah tak tahan ,haus .mai singgah mai singgah !HAHAHA .ktorg beli air ,hilang kan haus & balas dendam sbb tak minum air lepas g mamak tu ;P jalan2 ,anis bwk g lepak tepi tasik lg ,mnum air ,dduk2 ,borak2 pastu blahhhhh .aku ajak anis g IOI MALL ,Puchong ,konon nak cari brg ,last hampeh -,- .JAP2 ,ade cte sblom smpai Puchong !ktorg pusing2 Putrajaya *xde nk pusing pun ,act ,nak kua dr Putrajaya ,tp disebabkan Putrajaya tlalu besar & bpusing jgk lah aku rse Putrajaya tu ,so ktorg pun tpkse jalan ,U turn ,patah balik .HAHAHA .last ,mintak anis bnti Shell ,aku ngn dini turun ngn gye gangster ,tnye pkcik sorg ni .HAHAHAHA .kelakar kannnn ?xpe ,pgalaman ! ;) pastu2 ,AKHIRNYE ,ktorg dpt kua dr Putrajaya .yeeeaaayyyyyyy !trus cri IOI ,msuk IOI ,makan duluuuu ,sbb ,dah lapar yeeee ;) mcD IOI jdi pilihan ,3set spicy chicken mcdeluxe ,sorg satu lahhhh !ingat ktorg pelahap ke ? ;P dah makan ,aku konon kan nk cari brg ,last brg aku nak xde .hurmmmm ,jom lah balik ;( pastu anis hantar dini balik ,pastu hantar aku balik .Alhamdulillah ,semua nye selamat ;) ANIS ,thanx ehhh layan aku ngn Dini .sayang kau !iloveyouiloveyou ;)))
heart,nad

No comments:

Post a Comment