Sunday, February 27, 2011

doa & rindu ;>

11.36 ---> 11.57 am , Monday , 28/2/2011 ;)
mngantuk !boleh ?HAHAHA .bgun pagi pagi ,mandi ,pastu ngntok.zzzZzzzz -,-
mulai hari ini ,sye "MUNGKIN" agak sunyi sbb En. Hisyam sye outstation .oouuhhhh ,outstation kee ?bajet lahhh !tp betul tau .tak tipu .&& istilah tu senang kot utk bgtau die kne kje luar dr KL .mungkin 2-3 minggu .2mggu dr ape yg Arai bgtau .3 mggu dr ape yg Isyam ckp .tp before die gerak td ,dandan lak die kte tak tentu .hurrrmmm ,jgn ttbe sbulan dah leerrr ;) sye nanti kan awak blnje sye Pizza Hut ,kek coklat ,banana split ;D awak smpai je KL ,sye akan 'sambut' awak && terus ajak g makan .p/s : awak blanje lahhh .sye tak kje ,tak mampu nak blnje awak .HAHAHA . slme awak kje ,sye akan CUBA UTK KURUS .sbb tu awak kne blnje sye makan bile awak dah blek nnt .awak tak suke kan sye kurus atau cube kecik kan badan kan ? ^,^
awakkk ,sye tau pgakuan ni agak ngde2 ++ gedik ,tp sye dah mula rindu kan awak ;(( okeeyyy ,sye ingat pesanan awak ,jge diri ,jgn ngis2 .tp kalau TERmenangis ,takpe lah kannn ? ;)
awakk ,kje baik2 .jge diri awak elok2 .kalau rse tak sehat ,mintak rehat ehh ?papehal bgtau sye .msg sye ,call sye .tau ?sye doa kan awak selamat smpai && pulang dgn baik ;))

love ,nad <3

2 comments:

  1. ok ok ok, nanti saya belanja awak makan k :) hehe

    ReplyDelete
  2. YEESSSS ,ade jugak orang sudi blnje sye ;)

    ReplyDelete