Sunday, February 6, 2011

dalam hati

kawan ,sahabat ,member ,babe ,sygss *itu lah panggilan utk kawan bg sstgah org .jom follow blog aku yg xbpe nk best ni ,TENTANG KAWAN ;)
dulu aku pernah luah kan kekecikan hati aku dkat AA tntng si BB .mse tu aku selalu chill ngn si AA ni .mse tu ,die lah yg sntiase ade dlm hati aku ,pmikiran aku ,wlaupun aku tahu dlm hati die ,dlm pmikiran die xde aku tp org lain & kwn2 die yg lain .tp aku tau si AA ni ati die baik .bg aku hati die sgtsgt mulia lah !heee~~ *kpd AA ,jgn nak syok2 kembang lak yeee ;P smpai lah 1ari tu ,aku kua jln2 ngn AA & BB dgn yg LAINLAIN !ape aktiviti ktorg mse tu ,aku malas lah nak cte .sbb pnjang pjalanan ktorg mlm tu .ngehngehngeh ;)) sejak mlm tu ,aku dpt rse kn ssuatu yg pelik dlm hubungan aku ngn si AA .pd aku si DD kot yg dah mghasut AA .si DD ni hubungan die SGT2 rapat ngn AA ,bagai air di cincang tak kan putuss ! Alhamdulillah ,hubungan aku ngn BB btambah rapat gileee !bukan mmilih kawan tp bru aku sedar ,BB lah sbnarnye dunia aku .BB lah sahabat ,kawan ,member ,babe & sygss aku !die lah harte paling bharga bg aku .nilai psahabatan ktorg tak de bandingan & tak boleh djual beli lg dahhh .sorry BB sbb aku pernah trse & kecik ati ngn kau .itu normal kan ?& itulah rencah persahabatan utk mjdi SAHABAT SEJATI ! ;)sejak dr tu ,aku ngn AA biase2 je .xpelah ,die ade DD die ,die ade kawan die sndri .tp aku sgt2 trse ngn sorg kawan AA ni ,die boleh ckp ,bru rapat ckit dah anggap kawan baik !hhhuuuhhhh ,Allah je yg tahu ape aku rse mse tu !mungkin die tak maksud kan aku tp jauh dsudut hati die ,kite tak tau kannn ?heellloooooo "kawan AA" ,aku kenal AA sjak sekolah rendah lah .kau sekolah menengah je punnnn .pastu nak blagak kau kawan baik AA ?ADE AKU KESAH ?PEDULIK HAPE AKU NGN KAU ! ?kau kawan ngn AA ,kau punye hal lah derrr .aku kawan ngn AA ,aku punye hal lahhhh !OOOPPPPSSS ,mungkin kau jeles kannnn ?busuk nye hati kau !HAHAHAHA .harap muke je cantek ,tp hati busuk .risau sgt org rampas kwn kau ?hamek lah weeehhhh !kau nak jadi pngapit AA mse AA kawen nnt pun aku tak de hal lah .sikit pun tak heran tau ?org kate kalau kite jdi pngapit org kawen ,tu tnde nye ,mse utk kite nek plamin pun dah dekat .SO ,aku doakan kau jdi pgpit AA nnt yeeee .muke kau dah boleh boleh lah nak kawen .tp prgai tu ,tak reti jge ,harap2 husband kau dpt lah ubah prgai kau nnt ,okeyyyy ?to AA ,aku mintak maaf ,aku sikit pun tak pernah nak marah kau or trse ngn kau ke pape ,tp aku nak kau tau yg aku trse ngn phasut2 kau .tu je .mungkin pcakapan dorg lebih manis dr aku ,sbb tu kau masih ngn dorg .its okey AA ,aku akan ingat ayat yg kau selalu ckp kat aku ,FRIENDS FOREVER !yesss ,tu ayat kau yg aku sentiase ingat ;) 
jahitan pada baju akan tputus bile sampai hayat nye .tp jahitan PERSAHABATAN yg bersulamkan kasih sayang ,kejujuran & tiada hasad dengki , tak mungkin akan tputus ,malahan ianya akan tersipu rapi & btambah kuat
lovefriend,AA&BB <3 

No comments:

Post a Comment